10 kg 3 hónap alatt tisztán zsírból, éhezés nélkül

10 kg 3 hónap alatt tisztán zsírból, éhezés nélkül


  • 0
  • 2018-05-16

Hatalmas öröm számomra látni a lelkesedést és az eredményeket, mindig emlékeztetnek rá, hogy miért is vagyunk, miért szeretjük és miért választottuk ezt a hivatást!

Éva azért jött el hozzám, mert menopausa után nehezen mentek le róla kilók, éjszakánként nem jól aludt és energia szintje is hullámzott.

Az életmódváltó programnak köszönhetően ma sejtszintű vitalitása duplájára nőtt, hasnyálmirigy kapacitása 70%-ra regenerálódott és -10kg-ot fogyott tisztán zsírból!

Ehhez azonban az kellett, hogy hormontermelő mirigyeiről levegyük a terhelést, hiszen pont olyan táplálkozást folytatott, ami hormonálisan hízlalta Őt.

Kiiktattuk azokat az anti-tápanyagokat az étrendjéből, amik negatívan hatottak sejtszintű vitalitására és beállítottam a pontos fehérje-zsír és szénhidrát igényét, amivel kényelmesen kibírta a következő étkezésig.

A tanácsadáson megállapítottam, hogy Éva agyalapi és pajzsmirigy hormontípusba tartozik.

Ez azt jelenti, hogy ez a két hormontermelő mirigye érzékenyebben működik a többihez képest és ezáltal hajlamos több hormont termelni a kelleténél. Ráadásul vannak bizonyos élelmiszerek, melyek ezeket a hormontermelő mirigyeket direktbe stimulálják, így hormonálisan hízlalják Őt.

Ilyen volt például az állati eredetű tejtermékek, a finomított szénhidrátok, a koffein, a méz és a fruktóz.

Éva napi szinten fogyasztott tej-tejtermékeket, finomított szénhidrátokat és kávét, ami az agyalapi mirigyét és pajzsmirigyét is stimulálták, így folyamatosan hízlalta magát.

A finomított szénhidrátoknak megvan az a tulajdonsága, hogy hamar felszívódnak, így hamar megemelik a vércukor szintet, minek következtében a vérben hirtelen sok inzulin kerül.

Az inzulin feladata, hogy elszállítsa a vérben keringő szőlőcukrot a sejtekhez. A sok inzulin hatására ezek hamar beépülnek, leesik a vércukor szint, aminek az lesz a következménye, hogy éhségrohamok törnek ránk és még több szénhidrátot fogunk kívánni.

Ennek is volt köszönhető az, hogy Éva az étkezések után hamar megéhezett és gyors megoldásként a nasikhoz nyúlt, hogy kibírja a következő étkezésig.

A másik ok, ha valaki 2 étkezés között hamarabb megéhezik a kelleténél az az, hogy nem a számára megfelelő arányban viszi be a fehérjéket-zsírokat és szénhidrátokat.

Ebben nem vagyunk egyformák, hiszen az, hogy kinek mi a pontos fehérje-zsír-szénhidrát igénye, azt az idegrendszeri és égetőrendszeri beállítottsága határozza meg.

Éva ideg,-és égetőrendszeri beállítottsága szerint fehérje típus, ami azt jelenti, hogy egy étkezésnél 40% fehérje, 30% zsír és 30% szénhidrát igénye van.

Ennek megfelelően a hasnyálmirigye kevésbé tolerálja jól a szénhidrátokat és a naponta többszöri inzulin választ, így számára a napi 3x-i étkezés a legideálisabb.

Ezeket beállítva vércukor szintje normalizálódott, hasnyálmirigy kapacitása 70%-ra emelkedett és nasi nélkül is kibírta a következő étkezésig.

Elmondása szerint annak örül a legjobban, hogy nem hiányoznak neki ezek az élelmiszerek, pedig nagyon félt attól, hogy továbbra is kívánni fogja őket.

Ahogy a hormontermelő mirigyekről levettük a terhelést beindult a fogyás, egyáltalán nem kellett éheznie, és közérzete is jelentősen javult.

A sikereknek köszönhetően egyre motiváltabb lett, következő lépésként a mozgást is beiktatja az életébe, ami egy újabb lépcsőfok lesz az életmód váltásban.

Éva tökéletes példája annak, hogy kortól-nemtől függetlenül, még menopausa után is lehet sikereket elérni az életmódváltásban, ha igazán akarja az ember.

Gratulálok a sikerekhez, öröm látni a jó irányú változásokat és a lelkesedést, sok sikert és egészséget a továbbiakban is

Tóth Boglárka
Biológus
Táplálkozási tanácsadó
BodyWakes egészségmentor

Életmódváltás mesterfokon
online előadás
ÉRDEKEL

20.000 Ft vásárlás felett ingyenes kiszállítás. Bezárás