Timi 2,5 hónap alatt 10kg-ot fogyott tisztán zsírból!

Timi 2,5 hónap alatt 10kg-ot fogyott tisztán zsírból!


  • 0
  • 2017-06-13

A februárban a győri előadásunkon ismertem meg Timit.
Elmondta, hogy azért jött el az előadásra, mert érzi, hogy nem jó az az út amin most halad, nagyon sokat dolgozik, amin egyenlőre nem tud változtatni, de tisztában van vele, hogy ezt nem lehet így sokáig csinálni, de addig is a táplálkozását szeretné rendbe tenni, hogy legalább azon az oldalon adjon meg neki mindent és ne zsigerelje ki teljesen a testét. Emellett szeretné végre elérni az ideális formát, amire már olyan régóta vágyik. Mindezt úgy, hogy az EGÉSZSÉG az első szempont számára.
Jó volt érezni rajta, hogy elhivatott és nem a falra hányom a borsót, hanem tényleg tudni akarja, hogy mi az amivel kifejezetten jót tesz a testének és mit érdemes kerülnie az alapanyagokat illetően.

Az előadás után úgy döntött, hogy szimpatikus neki a módszer, mert ő is úgy gondolja, hogy NEM VAGYUNK EGYFORMÁK. Így belevágott a programunkba és ellátogatott hozzám 1/1.-es táplálkozási tanácsadásra.

Timi egy „idegrendszeri” tehát paraszimpatikus fehérje típus lett agyalapi+mellékvese hormontípussal! Nem csoda, hogy mindig is súlyproblémái voltak, hiszen a táplálkozási típusa és mindkét hormontípus a hízékonyabbak közé tartozik. Ám ez nem azt jelenti, hogy akkor hátra kell dőlni és mindent a genetikára fogni. Lehet, hogy nem született atletikus adottságokkal, de a saját adottságaiból is ki tudja hozni a maximumot és lefaragni a zsírfelesleget. Széles vállból vagy csípőből nem tudunk keskeny vállakat csinálni, de az azon lévő zsírt le tudja adni a típusnak megfelelő étrenddel és a számára megfelelő testmozgással.

Ehhez minden információt meg is kapott a tanácsadáson.
Azt javasoltam neki, hogy hagyja el a finomított szénhidrátokat, tejtermékeket, koffeint, alkoholt, vörös húsokat, és a sós nehéz ételeket. Valamint, mivel fehérje típus több fehérjét és kevesebb minőségi szénhidrátot javasoltam neki.
Sport terén pedig az ideális forma elérésének érdekében azt ajánlottam, hogy az edzésidő 60%-ban végezzen erősítő gyakorlatokat nagyobb súlyokkal, kevesebb ismétlésszámmal majd az edzés második felében az edzésidő 40%-ban pedig cardió edzést a számára ideális pulzustartományban.

Bár az edzésig még nem jutott el, mert hajón dolgozik külföldön és sokszor nem vágyik emellett plusz mozgásra, az eredményei fantasztikusak így kedvet kapott, hogy ezt is komolyan vegye.

A sejtszintű vitalitása 20%-ról 75%-ra emelkedett.
A hasnyálmirigy értéke is behúzódott a normál tartományba a regenerálódást elősegítő étrend hatására. Valamint 10,5 kg fogyott tisztán zsírból és ebből 1,9 kg zsír a belső szerveket körülvevő zsigeri zsír VOLT! 
Mondtam is neki, hogy na ilyen vitalitással és ennyivel könnyebben már lehet edzeni, hiszen az elején ilyen gyenge vitalitással még én sem forszíroztam neki, mivel az ilyenkor egy plusz stressz a testnek és a mellékveséjét ami eleve érzékenyebben működik nem akartam ezzel pluszba terhelni.

Mertünk még nagyobbat álmodni, és új célokat tűztünk ki így pár hónap múlva újra találkozunk.

Smeller Kitty

Életmódváltás mesterfokon
előadás
ÉRDEKEL