Ancsa 14 kg-ot fogyott tisztán zsírból és megduplázta sejtszintű vitalitását, miközben csökkentek premenstuációs tünetei is

Ancsa 14 kg-ot fogyott tisztán zsírból és megduplázta sejtszintű vitalitását, miközben csökkentek premenstuációs tünetei is


  • 0
  • 2018-05-02

Mindig azt mondom a Klienseimnek, hogy az életmódváltás a belső egyensúlyunk visszaszerzése, nem egy rövidtávfutás, hanem egy maraton, Légy türelmes magaddal! Nem egy hatalmas ugrásra van szükség, hanem sok-sok apró pici lépések sorozatára…!

Egy csodálatos házaspár Hölgy tagját szeretném nektek először bemutatni.
Ancsa egy végtelenül kedves és tudatos ember. Lelkes önfejlesztő, évek óta dolgozik magán, aminek én nagyon örültem, hiszen a tapasztalatok is azt mutatják, hogy aki a lelki-mentális síkon is dolgozik, azzal úgymond „könnyebb dolgom” van. Sokkal kevésbé ütközök ellenállásba és pont emiatt elfogadóbb, befogadóbb és ezért az eredmények is hamarabb megmutatkoznak, mint annál aki még azt sem fogadta el, hogy valószínűleg azért jött el hozzám, mert az az út amin eddig járt nem a legmegfelelőbb számára, legalábbis nem oda viszi el amit célul kitűzött.

Célokat tűzött ki maga elé, az élet több területén is és a fókusz az egyértelműen az életmódváltásra helyezte, aminek meg is lett az eredménye. 14 kg-ot fogyott TISZTÁN ZSÍRBÓL és MEGDUPLÁZTA SEJTSZÍNTŰ VITALITÁSÁT! Csökkentek a PMS (premenstuációs tünetei), helyreállt az emésztése és így, hogy nőtt az energiaszintje elkezdte a saját típusához illő sportot is. Mindehhez NEM volt szükség “éhezős kalóriamegvonós”, tisztító napos, lé böjtös „csoda” diétákra, hanem a saját 100%-ban személyre szabott étrendjét követte, amiben bőségesen ehetett fehérjét, zsírt de még szénhidrátot is, saját arányainak megfelelően, összesen 2100kcal/nap! Vannak, akik szerint ennyi kalória bevitel mellett nem lehet fogyni. Persze, sablon diétával nem is, de ha figyelembe vesszük a test egyéni igényeit és hogy melyek azok az ételek, amelyek leterhelik a szervezetet és esetleg még hormonálisan hízást is okoznak akkor merőben más étrendet lehet összeállítani, úgy hogy az ember (és a sejtjei) közben nem éhezik!

Táplálkozási igényeink szerint bizony nem vagyunk egyformák. Ezt meghatározza az, hogy milyen az égetőrendszeri, idegrendszeri és a hormonális beállítottságunk illetve az egyéni érzékenységeink. Tartozhat valaki szénhidrát típusba, fehérje típusba és egyensúlyi típusba is. Ezeken belül, pedig az is meghatározó, hogy kinek az idegrendszere és kinek az égetőrendszere a domináns, így összesen 6 típust különböztetünk meg.

A 6 típus közül Ancsa a PARASZIMPATIKUS FEHÉRJE TÍPUSBA TARTOZIK
Minden típusnak egyébként vannak alkati és pszichés jellemző is.
Pár ismertető jegy ami jellemző erre a típusra:
– vaskosabb erősebb csontozattal rendelkezik
– az izmok kevésbé tónusosak
– kerek arc
– jobb agyfélteke dominanciája a jellemző rá, tehát egy intuitív kreatív szellemi beállítottsággal rendelkeznek
– érzelem gazadagon élik meg a mindennapjaikat és nagyon jól ki is tudják fejezni ezeket az érzelmeket
– kiváló társasági emberek
– könnyen ismerkednek, nagyon barátságosak
– melegszívűek
– általában nagyobb az alvásigényük
– hajlamosak a piros pozsgás arcszínre
és hát sajnos a hízásra is hajlamosabbak (ha nem a típusuk szerint étkeznek).
Nézzük is meg, hogy ez miért van? Hiszen náluk a vegetatív idegrendszer paraszimpatikus oldala az erősebb az a passzív oldal, a nyugalmi, építő, raktározó funkciók felelőse. Amikor nem megfelelően táplálkoznak, tehát tovább erősítik az eleve erős paraszimpatikus oldalt (amit a szénhidrátok erősítenek) akkor van pár negatív jegy ami jobban előtérbe kerül. Abban az esetben mikor egy paraszimpatikus típus tovább erősíti ezt az amúgy is domináns oldalt az anyagcsere túl lúgosodásához vezethet. Ez megnyilvánulhat hasmenésben, krónikus fáradtságban, koncentráció zavarban. Illetve ezáltal még hajlamosabb lesz arra, hogy még jobban és könnyebben hízzon és addig, amíg a táplálkozásán nem változtat, hogy az egyensúly felé kormányozza a vegetatív idegrendszer 2 oldalát, addig a fogyást is ellehetetleníti saját maga számára. Éppen ezért nagyon fontos, hogy mind az életmódjában, minta táplálkozásában egy olyan irányt kövessen, ami a vegetatív idegrendszerének (nála) gyengébbik szimpatikus oldalát erősíti.
Amikor elmondtam Ancsának a típusát és az ok-okozati összefüggéseket a folyamatos hízását illetően nagyon meglepődött, hogy mennyi minden jellemző stimmelt rá.

Ahogy az elején említettem, hormonális beállítottság is nagyon fontos ugyanis hormontípusok meghatározása alapján meg tudjuk mondani, hogy mely ételek-élelmiszerek okoznak hormonális túlműködést a szervezetben. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek van legalább egy olyan hormontermelő mirigy a szervezetében, mely érzékenyebben reagál és bizonyos élelmiszerek hatására hajlamos túlműködni. Ezek túlstimulálása bizonyos ételekkel hormonális egyensúlytalanságot ezáltal -HÍZÁST fog okozni.

Ancsa hormontípusa petefészek+ mellékvese, így a nála hízást okozó ételek:
– tej és tejtermékek (állati eredetű)
– vörös húsok, vadhúsok
– nehéz, sós, fűszeres/ füstölt ételek
– alkohol
– belsőségek
Étrendjét ezen információk birtokában úgy állítottam össze, hogy optimalizáljuk sejtanyagcserét, egyensúlyt hozzunk létre a vegetatív idegrendszerben (több fehérje és minőségi zsír kevesebb minőségi szénhidrát, ami akár keményítőben gazdag is lehet az arányoknak megfelelően), és levettem a terhelést az eleve dominánsan működő mellékveséről és agyalapi mirigyről.
Mellékesen megjegyzem, hogy ez a 2 hormontípus is kifejezetten hajlamos a hízásra + a táplálkozási típusa szerint is így a következő eredmények, amik önmagukban is szépek, de így még érthetőbb,hogy miért is vagyok olyan büszke Ancsára hiszen 3x-osan van genetikailag hízásra kódolva! Persze ez nem azt jelenti, hogy akkor hátra kell dőlni és az ég fele mutogatni, hogy „na én erről nem tehetek ilyen a genetikám” és, hogy ő (vagy aki szintén ilyen típusba tartozik) nem lehet csinos és nem hozhatja ki a testéből a maximumot, ő meg is mutatja hogyan LEHETSÉGES.
Ancsa vállalta a felelősséget és ezzel együtt át is vette az irányítást a teste felett. Ugyanis csak akkor tudjuk irányítani az életünket, hogyha vállaljuk a felelősséget az életünkért, hogy az milyen irányba tart.

Ennek meg is lett az eredménye:
14 kg-ot fogyott ebből ( 2,7 kg zsigeri zsír, tehát belső szervek zsírtartalma)
A sejtszintű vitalitását megduplázta. A sejtszintű vitalitás pedig azt jelzi, hogy a sejtjeink mennyire vannak ellátva energiával, tehát egy olyan mérő szám ami tökéletesen megmutatja, hogy a jelenlegi életmódunk mennyire megfelelő számunkra.

Nagyon-nagyon hálás vagyok érte, hogy ilyen csodálatos embereknek mutathatom meg azt az utat, aminek az eredménye egy teljes kiegyensúlyozott és boldog élet.

Hiszek benne, hogy odafent látják a kis lelkek akik leszületésre várnak, hogy itt a Földön egy csodálatos Pár babára vár -és mindent meg is tesznek azért, hogy a legjobb helyre szülessen a pici-és hamarosan kiválasztja őket! 
A végcélról is hamarosan beszámolunk, mert nem Ancsa nem áll meg! 

Életmódváltás mesterfokon
online előadás
ÉRDEKEL

20.000 Ft vásárlás felett ingyenes kiszállítás. Bezárás