– Jó egészség, ideális testsúly, magas energiaszint! –

Szerinted van olyan táplálkozási program, ami segít elérni a jó egészséget, az ideális testsúlyt és a magas energiaszintet anélkül, hogy éheznél?

– A jó hír, hogy igen! –

Ha tudni akarod a titkot, ismerd meg az Anyagcseretípusodat!

Vannak, akik talán egész életük során sem jönnek rá, hogy miért nem tudnak tartós súlycsökkenést elérni, egészségesek maradni és magas energiaszinttel rendelkezni. A titok abban van, hogy az egészséges táplálkozás alapvető szempontja, hogy nem vagyunk egyformák.

Ami az egyik embernél működik, a másiknak nem biztos, hogy hozza a kívánt eredményt. Éppen ezért érdemes megtudnod, hogy a Te szervezeted milyen „üzemanyagtól” fog a legjobban teljesíteni.

Egy túlsúlyos, elhízott állapotot, vagy akár egy betegséget a test nem véletlenül alakít ki. Ez nem szerencsétlenség, genetika vagy balsors kérdése, hanem ok-okozati összefüggések eredménye. A genetika ebben csak 10%-ban felelős, emellett sokkal nagyobb jelentősége van az epigenetikai hatásoknak.

Tudtad, hogy a táplálkozás az egyik legfőbb olyan környezeti tényező, azaz epigenetikai hatás, ami befolyásolja az egyes gének megnyilvánulását vagy meg nem nyilvánulását, s ez által kódolja azt, hogy valaki egészséges, energikus vagy jó formába kerül vagy sem?

Ezért érdemes életmódot váltani, méghozzá mesterfokon, tudatos táplálkozással. Azzal, hogy az anyagcseretípusodnak megfelelően kezdesz el táplálkozni, jobb egészségi állapotot, magasabb energiaszintet és ideális formát érhetsz el és nem csak elérheted, hanem meg is tarthatod ezt az eredményt.

Ennek feltérképezéséhez nincs más dolgod, mint kitölteni két speciális kérdőívet, ami alapján megtudhatod, hogy hova tartozol.

Miután kitöltötted a BodyWakes táplálkozási típus és hormontípus feltérképezését célzó kérdőívet, kapsz egy részletes elemzést, ami abban segít, hogy megtudd:

Melyik a Te táplálkozási típusod

Melyik a Te táplálkozási típusod és melyek azok a legfontosabb útmutatások, amelyeket ez alapján érdemes betartanod ahhoz, hogy támogasd szervezeted belső egyensúlyát. A belső egyensúly – azaz a homeosztázis – azért kiemelten fontos, mert testünk attól függően, hogy milyen külső és belső környezeti hatások érik, mindig az egyensúlyra törekszik a túlélés érdekében. Ha nem megfelelően táplálkozol, azaz nem olyan ételt viszel be és nem a megfelelő tápanyag arányban, amelyet szervezeted igényel, akkor ez a belső egyensúly nagyon könnyen felborulhat. Ha a belső egyensúly tartósan felborul, akkor az előbb utóbb betegséghez, elhízáshoz, csökkent vitalitáshoz vezethet.

Melyik hormontípusba tartozol

Melyik hormontípusba tartozol, s ez alapján mire érdemes figyelned annak érdekében, hogy elkerüld a hormontípusodból fakadó egészségügyi kihívások kockázatát és többek között az elhízást.

Melyek a táplálkozási típusodnak megfelelő élelmiszerek

Egy egyénre szabott élelmiszerlistát küldünk, amely tartalmazza azokat az élelmiszereket, amelyek jótékonyak, amelyek semlegesek, amelyeket csak ritkán érdemes fogyasztanod, valamint azokat, amelyeket érdemes elkerülnöd.

A saját makrotápanyag arányaidat

Egy étkezésen belül milyen tápanyagarányban fogyaszd a fehérjében, a zsírban és a szénhidrátban gazdag élelmiszereket, hogy legkevésbé terheld az emésztőrendszered és támogasd szervezeted sejtszintű energia hasznosulását és azokat az ellenőrző rendszereket, amelyek biztosítják a belső egyensúlyt.

Ideális táplálkozási gyakoriságodat

Hányszor érdemes enned egy nap: inkább többször keveset, vagy kevesebbszer többet.

Általános táplálkozási ajánlásokat

Melyek azok az általános táplálkozási ajánlások, amelyeket mindenekelőtt érdemes betartanod.

Kerülendő élelmiszereket

Melyek azok az „antitápanyagok”, melyeket anyagcseretípusodtól függetlenül érdemes kerülnöd.

Összefoglalva, ahhoz, hogy te is csúcsformába kerülj és kicsattanj az egészségtől, érdemes azt enned, ami az anyagcseretípusod szerint Neked jó, mégpedig a megfelelő tápanyagarányban és ideális ritmusban, ugyanis abban is különbözőek vagyunk, hogy kinek hányszor érdemes étkezni egy nap. Van, akinek az a jó, ha többször keveset, és van, akinek az tesz jót, ha kevesebbszer többet eszik.

Ezt fogod megkapni

A BodyWakes domináns anyagcseretípus feltérképezését célzó kérdőív kitöltésével küldünk:

1 db részletes, 48 oldalas e-bookot, amely tartalmazza a táplálkozási- és a hormontípusodra vonatkozó részletes tájékoztatót és javaslatokat is. Ennek birtokában tudni fogod, milyen ételeket, milyen arányban és milyen ritmusban érdemes fogyasztanod. Ezen információk gyakorlatba történő átültetésével könnyebben és gyorsabban érheted el az ideális testsúlyodat, a jó egészséget és a magas energiaszintet.

1 db típusodra szabott élelmiszerlistát, amelyben kategorizálva megtalálod majd, mely élelmiszerek a számodra jótékonyak, semlegesek, ritkán fogyasztandók vagy kerülendők.

1 db „Általános táplálkozási ajánlások” nevű leírást olyan tippekkel, amelyeket a táplálkozási-, és hormontípusodtól függetlenül javaslunk céljaid elérésének érdekében (az e-book végén találod).

1 db „Antitápanyagok” nevű leírást, mely tartalmazza azon élelmiszerek listáját, melyeket a táplálkozási-, és hormontípusod szerint kerülendő ételeken felül érdemes elhagynod a céljaid elérésének érdekében (az e-book végén találod).

1 db Diétaháború vége 120 perces ismeretterjesztő előadást az anyagcseretípusokról.

1 db 10 000 Ft-os kupont, amelyet felhasználhatsz egy táplálkozási tanácsadásra, melynek keretén belül az egyik BodyWakes Egészségmentortól kaphatsz személyre szabott útmutatást.

Kinek ajánljuk a teszt kitöltését?

aki rengeteg diétát kipróbált már, mégsem ért el tartós eredményt

aki odafigyel az étkezéseire “és nem mindenről akar lemondani”

aki a természetes megoldások híve

aki több területen is tesz az egészségéért, vitalitásáért, egészséges formájáért

aki elolvassa és alkalmazza a megszerzett tudást

Kinek NEM ajánljuk a teszt kitöltését?

aki az eddigi sikertelenségének okát nem kívánja megtudni és továbbra is bolyongani akar a táplálkozás dzsungelében

aki nem a természetes megoldások híve

aki nem akar tenni egészségért

aki nem akar tudatosságot vinni az étkezéseibe

akit nem érdekel, hogy milyen élelmiszerekkel táplálja szervezetét

Miért válassz minket?

Több, mint 10 éves szakmai tapasztalattal, 10.000 életmódot váltó ügyféllel, tudományos háttérrel és komoly küldetéssel a hátunk mögött kívánunk napról napra egyre több embernek segíteni az egészségtudatos életmód kialakításában.

A két teszt kitöltése mindössze 30 percet vesz igénybe és máris kapod az online csomagot.

Mennyibe kerül a teszt és kiértékelése?

Az online Anyagcseretípus kiértékelés és táplálkozási útmutató ára: 24.900 Ft helyett most csak 19.900 Ft

Amely tartalmazza:

1 db táplálkozási-, és hormontípusodra szabott kiértékelő videót.

1 db részletes, 48 oldalas e-bookot, amely tartalmazza a táplálkozási- és a hormontípusodra vonatkozó részletes információkat.

1 db típusodra szabott élelmiszerlistát, amelyben kategorizálva megtalálod majd, hogy számodra mely élelmiszerek jótékonyak, semlegesek, ritkán fogyasztandók vagy kerülendők.

1 db „Általános táplálkozási ajánlások” nevű leírást olyan tippekkel, amelyeket a táplálkozási-, és hormontípusodtól függetlenül javaslunk céljaid elérésének érdekében.

1 db „Antitápanyagok” nevű leírást, amely tartalmazza azon élelmiszerek listáját, amelyeket a táplálkozási-, és hormontípusod szerint kerülendő ételeken felül érdemes elhagynod a céljaid elérése érdekében.

1 db Diétaháború vége 120 perces ismeretterjesztő előadást az anyagcseretípusokról.

1 db 10 000 Ft- os kupont, amelyet felhasználhatsz egy táplálkozási tanácsadásra, melynek keretén belül az egyik BodyWakes Egészségmentortól kaphatsz személyre szabott útmutatást.

Orvosi ajánlások

Szeretnélek bíztatni az ÉLETMÓDVÁLTÁSRA. Azonnal jöhet a válaszod, minek nekem mentor, elég az elhatározás és az erős akarat! Csakhogy nagyon tévedsz, az elhatározás és az erős akarat ahhoz kell, hogy odaállj a starthoz. De az úthoz, amin eljutsz egy tartós – hangsúlyozom, nem időszakos életmód változtatáshoz, vezetőre van szükséged, mert eltévedsz. 35 éve dolgozom belgyógyász, kardiológus és foglalkozás egészségügyi orvosként és ezáltal az egészségügy és a magyar emberek egészségi állapotának és gondolkodás módjának – életmódjának széles palettájára van rálátásom. Kezdetekben még elsődlegesen a betegeim vergődéseit láttam a súly problémák, a diéták, és a rendszeres mozgás kérdésével kapcsolatban. Gondjaim voltak, mint dietetikai és életmód tanácsadó orvos, mert nem tudtam igazán tartós eredményeket, biztos sikert garantáló módszereket ajánlani. Aztán az életkorom előre haladtával már személyesen én is beléptem az útkeresők csapatába és a betegeimmel konzultálva próbálkoztam százféle programmal. A káposztalevestől az egész speciális étrend kombinációig mindent kipróbáltam, de a jojó effektus, azaz a fogyás utáni visszahízás engem sem került el. Törtem a fejem, hogy hogyan tudnék előre lépni és a sok általános tanács és elv helyett egy egyedi, személyre szabott programot javasolni és kipróbálni. Ekkor jött a találkozás egy életmódjában-megjelenésében teljesen pozitívan megváltozott ismerősünkön keresztül Zsolt és Enikő módszerével. Elmentem egy szombat délelőttön előadásukra, még az utolsó pillanatban is kétkedve, hogy orvosként mit keresek én itt, nekem kéne oktatni, nem engem…. Az előadás azonban meggyőzött arról, hogy így kell kezdeni az életmódváltást!

Dr. Ruzsás Éva

belgyógyász

Végre egy módszer és tudás, melynek segítségével valóban egyénre szabható étkezési irányelvek adhatók! Nem egy újabb divat-hullám, hanem a test valódi igényeit kiszolgáló ajánlás-rendszer, mely tudatosan kialakított szokások segítségével átütő eredményt hoz; a gyakorlatban mindenkinél egyaránt működik, mert követve az objektív tesztek által kapott eredményt és tanácsokat, alapjaiban változtatja meg a testi működést. Jelenleg nincs ehhez hasonlóan nagy segítséget jelentő módszer az étkezési tanácsok útvesztőjében.

Heszberger Edina

dietetikus

Orvos-természetgyógyászként ugyanaz a cél motivál engem is, mint a Bodywakes csapatát: minél több embert megismertetni az egészségtudatos életformával, melynek részei a tudatos, pozitív gondolkodás; az egyénre szabott, egészséges táplálkozás és a megfelelő testmozgás. Én is úgy gondolom, hogy mindhárom terület együttes, tudatos fejlesztése szükséges ahhoz, hogy az ember egy egészséges, teljes, kiegyensúlyozott életet élhessen. Ajánlom ezt a programot mindazoknak, akik szeretnének egy szakértő, támogató közegben az egészségtudatosság útján elindulni és fejlődni.

Dr. Rusvai Beáta

gyermekgyógyász szakorvos, orvos-természetgyógyász, akupresszőr, okleveles funkcionális táplálkozási tanácsadó

Jelentkezés

Jelentkezz Anyagcseretípustesztre!

Kattints az alábbi gombra és jelentkezz!

Élmény garancia

Ha bármilyen oknál fogva nem vagy megelégedve a termékkel, akkor kérdés nélkül visszafizetjük az árát és megköszönjük a bizalmat, amit megszavaztál nekünk.

Miért merünk ilyen garanciát adni? Mert biztosak vagyunk abban, hogy amit ezen a tudásanyagon keresztül kapni fogsz, az sokszorosan megéri majd neked, mint az ára és az idő, amit beleteszel.

Kifogások

Nincs erre pénzem!

A piacon a hasonló termékek kétszeres, háromszoros áron vannak, mint ez a mostani. Ráadásul, ha megnézed azt, hogy milyen hasznod lesz belőle, gondolj bele: ha csak egyetlen egy célodhoz közelebb visz, akkor az mennyit érne meg neked?! Mi lenne, ha mostantól az ajánlások hozzásegítenének ahhoz, hogy leadj pár felesleges kilót és egészségestudatosan táplálkozz a saját szervezeted igénye szerint? Megérne ez neked mindössze egyszeri 19 900 forintot, amelynek árát a személyre szabott táplálkozási tanácsadás árába is beszámítjuk? Ha így nézzük, akkor már nem is kerül olyan sokba, igaz?

Nekem nincs erre időm, hogy teszteket töltögessek!

Nyilvánvalóan nem reggeltől estig kell tesztet töltögetni. Ehhez elég mindössze 30 perc. Gondold át a válaszaidat, adj időt magadnak! Az egészségedre fordított idő sosem felesleges időtöltés.

Mégis mi pluszt adhat nekem ez a teszt?

Megismerheted, hogy melyik táplálkozási-, és hormontípusba tartozol és mire érdemes figyelned annak érdekében, hogy elkerüld az egészségügyi kihívások kialakulásának kockázatát és az elhízást. Megtudhatod, hogy melyek azok az élelmiszerek, amelyek számodra jótékonyak, semlegesek, ritkán fogyasztandók vagy kerülendők; s hogy milyen arányban érdemes egy-egy étkezésen belül fehérjében, zsírban és szénhidrátban gazdag élelmiszereket fogyasztanod és milyen ritmusban érdemes táplálkoznod egy nap során. Különböző megoldásokat kapsz a számodra kedvező sportolási szokások, edzés felépítés kialakításában, amelyeket a mindennapokban alkalmazhatsz. Ezen információk birtokában világossá válhat számodra az, hogy vajon hogyan érheted el a jó egészséget, ideális testsúlyt és magas energiaszintet.

Az online egészségmentorod

Szántai Zsolt

Egészségmentor, Horisan Metabolic Typing táplálkozási szakértő, Funkcionális táplálkozási szakértő, a BodyWakes alapítója

10 éve foglalkozom táplálkozási tanácsadással, tanulmányaim nagy részét külföldön szereztem meg.
Kezdetben személyi edzőként dolgoztam és az edzések mellett nagyon sokan kértek tőlem diétás tanácsokat.
Ezért hamar felfedeztem, hogy a testedzés mellett bizony a táplálkozásra is rá kell tennem a fókuszt. Így önszorgalomból elkezdtem táplálkozással kapcsolatos szakkönyveket, szakirodalmakat olvasni.

Ahogy elkezdtem vizsgálni a különböző kutatási anyagokat, rájöttem, hogy bizony ebben a témában a tudományos körökben is lényegi ellentmondások vannak. Emiatt folyamatosan kísérleteztem magamon, hogy mi lehet az optimális táplálkozási irány.

Rengeteg módszert kipróbáltam és kifejlesztettem egy diétát, melyet akkoriban ideálisnak gondoltam. És mivel ez nekem bevált, ezért elkezdtem ajánlani a tanítványaimnak. Volt, akinek remek eredményt hozott, viszont volt olyan is, aki 5 kg-ot hízott tőle zsírban egy hónap alatt.

Nem értettem, hogyan lehet ez?

Hogyan lehet, hogy ugyanaz a diéta valakinél működik, míg valakinél egyáltalán nem? Éreztem, hogy itt valamit nagyon nem tudok és tovább kell ásnom, még mélyebbre.

Nem sokáig kellett várnom és az élet meghozta a választ. Pár hónappal később találkoztam egy gyerekkori pajtásommal, aki azt mondta nekem:

„Figyelj Zsolt, van egy érdekes módszer, amivel azt lehet megnézni, hogy ki milyen anyagcseretípusba tartozik és ez alapján hogyan érdemes táplálkoznia annak érdekében, hogy összhangban legyen a saját genetikai sajátosságaival.”

Kipróbáltam a dolgot és szinte teljesen visszaigazolta a módszer, hogy az a diéta, amit magamnak összeraktam, az valóban nekem való, s ezért működik. Viszont a kulcs abban van, hogy nem vagyunk egyformák és óriási különbségek lehetnek ember és ember között annak tükrében, hogy milyen anyagcsere módosulásokat örökölt a felmenőitől.

Elődeinktől egyedi testi vonatkozásokat örököltünk, így elmondható, hogy mindenkinek van egy úgynevezett táplálkozási típusa, van legalább egy hormontípusa és lehetnek ezen belül még egyéni érzékenységei, ami összefüggést mutathat a vércsoportjával.

Mit mondanak mások?

Amennyiben kíváncsi vagy, hogy az eddig hozzánk fordult ügyfelek, milyen eredményt értek el, olvasd el a lenti beszámolókat és kattints a még több Sikersztori gombra!