> Táplálkozás

A fruktóz téma folytatásaként érdemes különbséget tenni két nagyon fontos egészségügyi kihívás: a fruktóz intolerancia és a fruktóz malabszorpció között. Mai posztomban kezdjük az elsővel, vagyis a fruktóz intoleranciával, ami nem más, mint a fruktóz (gyümölcscukor) lebontásának képtelensége a fruktóz-1-foszfát-aldoláz

Ezúttal egy olyan témát hoztam Nektek, ami egyrészt mindegyikőtöket érint, akik olvassátok most e sorokat; másrészt egy kis betekintést enged a BodyWakes „színfalak mögé”, annak a koronavírusos időszakban is folyamatosan, töretlenül zajló munkának (vagy sokkal inkább hívatásnak) egy vékony szeletébe,

Ha az étkezéseid során sokszor eszel olyan élelmiszereket, amelyek nem jótékony hatásúak, de még csak nem is semlegesek számodra, hanem pont, hogy terhelik az emésztőrendszeredet, akkor ennek az lehet a következménye, hogy a vékonybélben a bélbolyhok, amelyeknek pont a felszívódásban

Több irányból hallom mostanában, hogy bizonyos dolgok nem elérhetőek mindig a boltokban. Természetesen én most az egészséges alapanyagokról fogok, illetve szeretnék beszélni, és nem a fehér lisztről, fehér cukorról és a wc papírról. Például barna rizs, gm zabpehely, kenyérlisztek, stb.

Korábban már írtam egy cikket a témában KORONAVÍRUS MÁS NÉZŐPONTBÓL címmel, ahol részletesen kifejtettem tudományos szinten is, hogy VAN VÁLASZTÁSUNK! Nagyon sokat tudunk tenni annak érdekében, hogy a lehető legkisebb kárral lendüljünk túl az élet ezen kihívásán és megtaláljuk benne

1 2 3 20